wtorek, 29 stycznia 2013

Inspirujące jedzonko

Jedzenie to jedna z najpiękniejszych inspiracji, jakie znam :)
I pięknie wychodzi na zdjęciach!

Rok temu założyłam na Facebooku album "Inspirujące jedzonko" ze zdjęciami przyrządzanych przeze mnie potraw. Uwielbiam gotować i chciałam uwiecznić swoje kulinarne osiągnięcia tworząc w ten sposób własną Książkę Kucharską. Dlatego też z czasem album zyskał nową nazwę: Cookbook :)

Zakochane Kanapki

Tak się złożyło, że ostatnimi czasy wybuchł swego rodzaju Kulinarny Bum! Gotowanie stało się bardzo modne a eksperymentowanie w kuchni coraz popularniejsze. Przez ostatnie kilka lat powstało mnóstwo programów o tematyce kulinarnej, konkursów, tokszołów i coraz więcej stron internetowych gromadzących przepisy czytelników preferujących kuchnie z różnych stron świata, o książkach nie wspominając.


Racuchy z dyni


W gotowaniu jest coś wciągającego! Możliwość kombinowania, łączenia, eksperymentowania i w końcu kosztowania sprawia przyjemność (a nawet uzależnia). Oczywiście czasami coś może nie wyjść lub wyjść zupełnie inaczej, niż tego oczekiwaliśmy, ale sama świadomość, że wszystko tu w kuchni jest teraz w twoich rękach dostarcza dużo frajdy. No i zawsze jest nagroda! Nagroda, jaką jest degustowanie własnoręcznie przygotowanych potraw.

Ciasteczka owsiane z bakaliami i czekoladą


W ciągu minionego roku zmieniłam nieco nawyki żywieniowe, gdyż pogłębiła się moja wiedza w zakresie wpływu pożywienia na organizm (o czym m.in. we wpisie Dieta Detox). Dlatego będę tu wrzucać przepisy na moje sprawdzone zdrowe dania, ale nie zabraknie od czasu do czasu także małych "jedzeniowych grzeszków", na widok których ślinka cieknie, a które to dostarczają podczas tworzenia chyba najwięcej dobrej zabawy ;)


Owoce z MaLiNowego Ogródeczka


Mmm... jedzenie cieszy moje oczy, nos, kubki smakowe i żołądek oraz zaspokaja potrzebę tworzenia!
Jedzenie inspiruje!!
:D



2 komentarze:

  1. Ja z kolei praktycznie w ogóle nie mam ochoty jeść tego, co zrobię. Za to cieszy, jak innym smakuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedzonko nie jedną ma zatem zaletę ;)

    OdpowiedzUsuń