środa, 14 stycznia 2015

Wspomnienie i podsumowanie 2014

Połowa stycznia a ja dopiero teraz podsumowuję na blogu miniony 2014 rok. Już miałam sobie odpuścić tą publikację, ale pomyślałam: jakież to będzie miało znaczenie za rok czy publikacja była dwa tygodnie w tę czy we w tę? Zatem podsumowuję i wspominam :)










Momenty warte wspomnienia w 2014 roku :)


Styczeń: Łyżwy z grupą R
Luty: Walentynkowy wypad do gorących źródeł w Białce Tatrzańskiej
Marzec: Spontaniczne wyjście na Łopień z M.
Kwiecień: Wieczór Panieński Agnieszki Rz.
Maj: Wesele Agnieszki i zwiedzanie Tarnowa
Czerwiec: Mecz Gortat Team vs Wojsko Polskie w Krakówskiej Arenie
Lipiec: Słoneczne wakacje w rodzinnym Lublińcu
Sierpień: Moje urodziny w Krakowie
Wrzesień: Spacery w przerwie od pisania pracy MGR
Październik: Obrona prac magisterskich mojej i mojego narzeczonego M. 
Listopad: Wypad do Tarnowa do Agi
Grudzień: Prawdziwa ciężarówka Coca-Coli w Myślenicach przed wyjazdem do pracy :D


Więcej zdjęć z ciekawszych i bardziej znaczących momentów minionego roku można zobaczyć klikając na etykietkę WSPOMNIENIA




Podsumowanie 2014 zaczerpnięte z FLOW COACH BLOG


Jaki był dla Ciebie rok 2014? Zapisz nasuwające się 3 określenia:

edukacyjny
przełomowy
wymagający


W jakim stopniu jesteś zadowolona z 2014 roku? Oceń go na skali od 1-10.

9


Co takiego musiałoby się wydarzyć, abyś oceniła ten rok na 10?

obrona pracy magisterskiej przed wakacjami
odświeżenie swoich umiejętności za kierownicą


Co uważasz za swój największy sukces w 2014 roku?

Znalezienie wymarzonej pracy


Co było dla Ciebie najważniejsze w 2014 roku?

Napisanie pracy magisterskiej na temat, który mnie interesuje.
Podążanie za swoją pasją.
Przyjęcie oświadczyn od M. :D


Co było dla Ciebie największą lekcją w 2014 roku?

Należy wypełniać swoje powołanie i rozwijać otrzymane talenty, a Bóg nam to wynagrodzi jeszcze tu na ziemi.
"Każdemu, kto ma, będzie dodane, tak że nadmiar mieć będzie" /Mt 25, 29/

Jednak nie dobrami doczesnymi należy się cieszyć, bo i one, bez względu na uczynki, mogą zostać zabrane, ale wiernością wobec powołania.
"Nie troszczcie się więc zbytnio i nie mówcie: co będziemy jeść? co będziemy pić? czym będziemy się przyodziewać? Bo o to wszystko poganie zabiegają. Przecież Ojciec wasz niebieski wie, że tego wszystkiego potrzebujecie. Starajcie się naprzód o królestwo i o Jego sprawiedliwość, a to wszystko będzie wam dodane. Nie troszczcie się więc zbytnio o jutro, bo jutrzejszy dzień sam o siebie troszczyć się będzie"  /Mt 6, 31-34/
"co człowiek sieje, to i żąć będzie" /Ga 6,8/


Jeśli w poprzednim roku postawiłaś sobie cele, ile z nich udało Ci się osiągnąć?

5 na 12 :)

W jakich obszarach udało Ci się osiągnąć cele?

studia
związek
praca
blog
wygląd


Dziękuję wszystkim, którzy uczynili rok 2014 ciekawszy i piękniejszy!
Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do realizacji moich celów i spełnienia marzeń!
Dziękuję wszystkim, którzy czegoś mnie nauczyli i czegoś ode mnie wymagali!


Jestem wdzięczna! :)


4 komentarze:

  1. Brawo, cudowny rok! Mam nadzieję, że 2015 będziesz mogła ocenić na 10 :)
    Gratuluję zaręczyn - gdybyś potrzebowała fotografa, to wiesz gdzie mnie szukać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Kochana :)
      Dołożę wszelkich starań, żeby ocenić 2015 jak najwyżej :D

      A co do fotografa, to właśnie szukamy!
      Tylko Poznań chyba troszkę daleko, co?...
      Bywasz w okolicach Krakowa? :)

      Usuń
    2. Rzeczywiście daleko, ale dla Ciebie mogłabym sobie zrobić małą wycieczkę :) A macie już termin ślubu?

      Usuń
    3. Tak, termin ustalony na czerwiec 2016.
      Odezwę się do Ciebie prywatnie w najbliższym tygodniu :)

      Usuń