wtorek, 30 grudnia 2014

Lista Celów 2015

Tradycyjnie na koniec roku podsumowuję miniony czas i myślę, co chciałabym osiągnąć w najbliższym roku. A co jeśli nie zrealizuję tego w ciągu kolejnych 365 dni?! Przecież nie to jest najważniejsze. Ważne, żeby wyznaczyć kierunek, skupić energię na konkretach. A jeszcze ważniejsze, żeby świadomie odrzucić to, co nie jest środkiem do osiągnięcia celu, co rozprasza, odwraca uwagę i przeszkadza w realizacji zadań! Zatem moje cele na 2015 rok to...











Cele na 2015 rok:

  1. Rozwinąć swoje kwalifikacje, doświadczenie zawodowe i wiedzę w kierunku Medycyny Naturalnej
  2. Poszerzyć swoje umiejętności w zakresie masażu
  3. Zamieszkać w Krakowie (i urządzić tam sobie mieszkanko)
  4. Załatwić sprawy związane ze Ślubem w 2016 roku
  5. Rozwinąć Bloga Holistycznie
  6. Odświeżyć swoje Prawo Jazdy i przypomnieć sobie jak się prowadzi samochód 
  7. Regularnie pływać i ćwiczyć przynajmniej 3 razy na tydz.
  8. Zorganizować systematyczny Power Walk dla zainteresowanych
  9. Stworzyć przynajmniej jedną kartkę okazjonalną na miesiąc
  10. Dokończyć obraz dla M. 
  11. Przeczytać przynajmniej 4 książki z Listy książek do przeczytania
  12. Przejść zupełnie na "Czyste Jedzenie" (Clean eating) 
  13. Rozbudować strukturę w FM Group
  14. Zapisać się do szkoły językowej
  15. Wyrehabilitować do końca swój kręgosłup
  16. Przejść Beskid Żywiecki
  17. Obudzić się w Dolinie Pięciu Stawów

2 komentarze:

  1. Nr. 7 - uwielbiam basen i też mam zamiar częściej tam chodzić! :) Życzę powodzenia w spełnianiu marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i również życzę powodzenia w Twoich planach na ten rok, bo widziałam na blogu, że ambitne wyzwania przed sobą stawiasz! :)
    A co do basenu, to ja zawsze sobie powtarzam, że jak kiedyś powiem, że "nie chce mi się" iść na basen i nie pójdę, to będzie oznaczało, że jestem już stara :P
    Jak na razie zawsze działa ;)

    OdpowiedzUsuń