niedziela, 18 sierpnia 2013

25 MaLiNowe Urodziny

Stało się!
8 sierpnia 2013 roku skończyłam 25 lat.
Ćwierć wieku. Nie czuję się na tyle. Nie mniej jednak było to na pewno najbardziej pouczające ćwierć wieku w moim życiu.
Czy wykorzystałam je w pełni? Co do tego nie mam wątpliwości, bo niby jak można ocenić, że nie wykorzystało się przeszłości, skoro jest się tu, gdzie się jest?
Czy mogłam osiągnąć więcej? A jakie to ma znaczenie?
Czy jestem szczęśliwa? Myślę, że codziennie uczę się, czym jest Szczęście :)





Cieszę się, że ten dzień mogłam spędzić w gronie przyjaciół.
M. urządził u siebie z tej okazji ognisko, zaprosił naszych znajomych i zadbał o 100% mojego zadowolenia :*
Dzięki jego kuzynowi był nawet różowy torcik, którego zupełnie się nie spodziewałam! :D
Z jedną świeczką, jako, że pierwsze ćwierć wieku ;)
Pomyślałam życzenie, zdmuchnęłam świeczkę i teraz dołożę wszelkich starań, żeby się spełniło ;)

Dostałam też wyjątkową MaLiNową Laurkę ze szczerymi życzeniami od Agnieszki i Wojtka :D
Urzekające :*




Dziękuję wszystkim, z którymi mogłam obchodzić to święto. Dziękuję wszystkim, którzy zaszczycili mnie swoją obecnością i przyczynili się do wyjątkowości tego wydarzenia. Dziękuję wszystkim, którzy złożyli życzenia, zaśpiewali Sto Lat i czymś mnie obdarowali. Dziękuję za laurkę, torcik, książki, wina, ciuchy, dodatki, (...) i bilet do teatru! <3
Dziękuję zatem Maćkowi, jego rodzicom oraz swoim rodzicom <3 :*
Dziękuję Adze i Wojtkowi, Rafałowi i Żanecie oraz Madzi <3
Dziękuję Bartkowi, Markowi i Miśkowi wraz z towarzyszkami, Wojtkowi i Kamilowi :D
Dziękuję Agnieszce wraz z rodzinką :*
Dziękuję Kasi, Monice, Roksanie, Grzesiowi i jego Asi :)
Dziękuję!!!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz