piątek, 17 maja 2013

Iron Man 3

Wszyscy wiedzą, że uwielbiam filmy Science Fiction (buhaha!).
To też, gdy tylko usłyszałam, że ukazała się 3 część Iron Mana, wiedziałam, że wraz z M. musimy się znów wybrać do kina ;)
Tak też uczyniliśmy w czwartkowy wieczór...


gexe.pl121,Filmyart3772,Iron-Man-3


Poprzednie dwie część widziałam po raz pierwszy dopiero niedawno - podczas ich emisji w TV w piątkowe wieczory. Oczywiście, żeby obejrzeć tego typu filmy będąc kobietą (a przynajmniej będąc mną), trzeba nabrać co nieco dystansu, a racjonalne myślenie obniżyć do minimum (czyli w sam raz na rozpoczęcie weekendu :) )



olsztyn.gazeta.plolsztyn1,35186,13839218,Premiera_tygodnia___Iron_Man_3__w_trojwymiarze.html


Pomijając efekty specjalne i dźwiękowe jako argumenty oczywiste, to dla charakterystycznego Iron-Manowego dowcipu, Tony-Starkowego poczucia humoru i przede wszystkim obłędnego niewinnego spojrzenia Roberta Downey'a Jr na wielkim ekranie warto zobaczyć ten film w kinie!


httpmoviecitynews.com201305wilmington-on-movies-iron-man-three


A że ja niewiele z tego filmu zrozumiałam...
Ale jakie to ma znaczenie?...
;)


http://www.santabanta.com/photos/iron-man-3/1884000.htm



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz