sobota, 9 marca 2013

Spotkanie po latach

Nic nie daje mi tak dużo inspiracji, jak ludzie!
Każdy jest wyjątkową indywidualnością i każdy ma w sobie niepowtarzalną energię. A energią tą należy się dzielić z innymi. Każde spotkanie z taką energią drugiego człowieka daje nam nowe doświadczenie, rzuca nowe światło na dotyczące nas sprawy i pokazuje nowy sposób patrzenia na świat. Przez spotkania rozwijamy się. Każde spotkanie jest ciekawym doświadczeniem.
Zwłaszcza spotkanie z bratnią duszą. Spotkanie po latach...

Dziś miałam okazję być w miasteczku, w którym się wychowałam - w LiMaNowej :)
W końcu miałam okazję być tam w celach towarzyskich. I miałam niesamowitą przyjemność zawitać w końcu do Charlotte Cafe - powstałej tam ostatnimi czasy kawiarni o niesamowicie magicznym klimacie i dopracowanym wnętrzu. Jednak to, co zaimponowało mi w niej najbardziej, to przepiękne zarówno estetycznie jak i smakowo słodkości, jakich można tam skosztować.




Kawa latte o smaku kokosowym + ciasto potrójnie czekoladowe to mój cudowny zestaw na ten dzień. A w połączeniu z rozmową ze "starym przyjacielem" pełną wspomnień i momentami nieco metafizycznych wątków to absollutnie najlepszy sposób, aby nadać barwy, smak i zapach takiemu  mglistemu i deszczowemu dniu jak dzisiejszy.

Dziękuję A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz