środa, 2 stycznia 2013

Nowy Inspirujący 2013 Rok!

W Listopadzie miała miejsce Próba Generalna Bloga. Szukałam natchnienia w codzienności, uczyłam się dostrzegać otaczające mnie inspiracje, cieszyć się nimi i je wykorzystywać. Później o tym pisałam, publikowałam posta i... doszłam do wniosku, że to jeszcze nie to. Postanowiłam więc większość usunąć. Nie mniej jednak (znienawidzony kiedyś przeze mnie) Listopad właśnie uznałam za najciekawszy, najbardziej kolorowy i najobfitszy w różnorodne doświadczenia Miesiąc Roku. Nie, to nie przypadek ;)

W Grudniu przygotowywałam się do świąt świadomie przeżywając Adwent. Był to dla mnie czas wyciszenia, oczyszczenia i poszukiwania.
Oczyściłam więc:
- organizm stosując Dietę Detox (wkrótce na blogu)
- duszę idąc do spowiedzi (o tak, lubię to uczucie ulgi)
- kosmetyczkę robiąc przegląd, pozbywając się starych i robiąc listę ulubionych kosmetyków (zainspirowana radą mojej ulubionej blogerki, o której też tu pewnie nie raz wspomnę)
- folder ze zdjęciami przesyłając je na swoje konto Google i zgrywając na płytki
- skrzynkę pamięci w telefonie usuwając zalegające tam wiadomości (lubię to robić jadąc tramwajem :) )
- umysł dzięki książce "Osobowość Plus" (o której też niebawem tu napiszę) oraz dzięki kilku sugestiom człowieka zwanego przeze mnie Objawieniem Roku 2012 (nie mogłabym więc nie wspomnieć tutaj i o nim) ;)

Poszukiwałam:
- Źródła Prawdziwej Siły słuchając nagrań pewnego mądrego jezuity ojca Fabiana Błaszkiewicza (musisz spróbować!)
- niezachwianej prawdy i mądrości biorąc udział w porannych rekolekcjach
- powodów do zadowolenia z siebie i otoczenia zapisując co wieczór 5 Pozytywów Minionego Dnia (tak, tak, to też inspiracja w sam raz na bloga)
- argumentów za opublikowaniem bloga (tu podziękowania dla kilku koleżanek, którym tą decyzję zawdzięczam - już niebawem coś specjalnie dla Was ;) )
- Celu na najbliższy miesiąc, rok i życie :)

Po takich przygotowaniach mogę wejść z Odwagą i Energią w ten nowy, jakże INSPIRUJĄCY 2013 ROK!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz