piątek, 4 stycznia 2013

Kartka karnawałowa!



Uwielbiam robić kartki!
Szczególnie Bożonarodzeniowe i Sylwestrowo-Karnawałowe :)
Są one moją pasją zwłaszcza w ostatnich dniach, kiedy mam jeszcze troszkę wolnego.
Świąteczny nastrój wciąż panuje w moim domu i inspiruje mnie do tworzenia tych małych dzieł sztuki.
A że obdarzona zostałam talentem plastycznym i precyzją, to daję upust moim zdolnością projektując, wycinając i klejąc te papierowe cudeńka :)


Natchnienia szukam wszędzie,
w ozdobach choinkowych, reklamach, w sklepie, w zestawieniach kolorów wokół mnie no i w internecie oczywiście. W sumie po dwóch dniach robienia kartek kolejne pomysły same mnie znajdują. Nachodzą mnie nawet, gdy zamykam oczy kładąc się spać. A realizacja na drugi dzień tych przyśnionych wzorów sprawia mi niesamowitą satysfakcję! :D


Byłabym oczywiście wniebowzięta, gdybym mogła siedzieć
i kleić kartki całymi dniami, ale zbliżająca się sesja znacznie mi to uniemożliwia. Dlatego tworzenie ich traktuje jako wieczorną nagrodę po codziennym wypełnieniu obowiązków.

Obok prezentuję jedną z moich pierwszych ręcznie wykonanych kartek.

Niech ten symbol Karnawału przypomina, że po trudach sesji czeka nagroda w postaci Karnawałowego Balu!!



Więcej moich kartek można zobaczyć w MaLiNowym Albumie.

Prawda, że jest w nich magia niepowtarzalności? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz