niedziela, 1 czerwca 2014

Wspomnienia: Maj




Maj zapamiętam szczególnie ponieważ:
  1. Cudownie się bawiliśmy i pięknie wyglądaliśmy wraz z M. na weselu mojej kochanej Agi
  2. Poznaliśmy na tym weselu cudownych ludzi, dzięki którym ta impreza była taka udana. A z dwojgiem z nich postanowiliśmy nawet pozwiedzać Tarnów i natknęliśmy się na Słonia. Tęsknię za Wami! Mam nadzieję, że się jeszcze zobaczymy  :)
  3. Wraz z M. wybraliśmy się do nowej kawiarni w Myślenicach - "Kavka" - Polecamy!!
  4. Za udostępnienie notatek z wykładów wdzięczni koledzy i koleżanki z roku odwdzięczyli się witaminkami w postaci egzotycznych owoców. Z nich zrobiłam sobie sałatkę, czyli to, co Malinka lubi najbardziej. Dziękuję kochani. Wasze zdrowie!!
  5. Odkryłam, że z kwitnącego szczypiorku można zrobić piękny bukiecik ^^
  6. Moja mama miała swoje święto i z tej okazji zrobiłam kolejną karteczkę <3
  7. Wybrałam się z dziewczynami z roku na imprezę z okazji zakończenia studiów. Tego wieczoru wszystkie było wyjątkowe: pierwszy raz w tym towarzystwie, przejażdżka po starym mieście starym żykiem, w ogóle dawno nie byłam na imprezie... No i dawno nie miałam okazji bawić się tak dobrze. Oj było magicznie. Dziękuję <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz