niedziela, 4 maja 2014

Wspomnienia: Kwiecień




Kwiecień był wyjątkowy bo:
  1. Postanowiłam odnowić piękną tradycję malowania jajek - kreatywnie, dla M. - Basketowe Jajo
  2. Wielkanoc spędziliśmy z rodzicami inaczej niż zwykle - w Zakopanem. Pojechaliśmy po wielkanocnym śniadaniu i z dala od domu, TV, internetu i innych przyzwyczajeń spędziliśmy 2 dni wśród gór, spacerując, rozmawiając i naprawdę odpoczywając.
  3. Zrobiłam wielkanocną kartkę z króliczkiem i tutorial jak zrobić taką kartkę samemu DIY
  4. Wiosna zawitała już na dobre, a w Krakowie na Ruczaju pięknie zakwitł ogródek z tulipanami
  5. Moja przyjaciółka Aga zmienia już niebawem stan cywilny i z tej okazji postanowiłyśmy pożegnać jej panieński tan na Hawajach ;)
  6. Napis w witrynie nawoływał specjalnie do mnie: "Doświadczenie czyni Cię lwem" - kwintesencja!! <3
  7. Miałam okazję poczuć mój ukochany klimat Krakowa siedząc w Karmello, pijąc pyszną kawę z czekoladą i czytając gazetę. Ech... ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz