piątek, 31 stycznia 2014

Okno na podwórze

Zachwycił mnie ostatnio zimowy widok z okna mojego pokoju. Słońce "leżało" na zboczu góry Ćwilin . Niestety trudno uchwycić piękno tego momentu na zdjęciu robionym telefonem.
Wyglądało to mniej więcej tak.



A tu jeszcze bardziej zimna wersja tego samego zimowego krajobrazu.


No i na koniec Autokorekta Google.
Coraz bardziej zadziwiają mnie możliwości aplikacji Googl.
Oto co ostatnio mi zaproponowali :)
(zdjęcie nietknięte moją 'graficiarską' ręką)


2 komentarze:

  1. Nawet telefonem udało ci się uchwycić to piękno :)

    www.celestialnailart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za uznanie :)
    Większość zdjęć na tym blogu jest zrobione telefonicznym aparatem, bo tylko takim dysponuję i faktycznie często nie da się na nich uchwycić tego, co w oryginale.
    Cieszę się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń