niedziela, 24 lutego 2013

Modna Kokardka

Robiąc porządki natknęłam się na starą rozciągniętą już gumkę do włosów z bardzo modnym motywem gepardzich cętków. Ponieważ w takiej wersji gumka ta do niczego już nie mogła mi się przydać, postanowiłam nieco ją przerobić i dać jej drugie życie.


Oto efekt =>  







Rozcięłam ją na pół czyli na dwa około 20 centymetrowe paski. Szerokość ich wynosi 4,5 cm.
Jeden z nich złożyłam tak, jak pokazano na pierwszym mniejszym zdjęciu obok i zeszyłam dwa końce ze sobą.

Następnie przyłożyłam do powstałej opaski czarną gumkę do włosów i przywiązałam ją w połowie długości opaski czarną wstążeczką o szerokości ok 1,5 cm, po czym zawiązałam raz jeszcze, żeby mocno się trzymała.

Z drugiej połowy gumki mam zamiar zrobić "broszkę" - zamiast gumki do włosów przywiążę zatem agrafkę. I pewnie nie omieszkam się pochwalić co mi z tego wyjdzie ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz